2010. december 3., péntek

Ismét Erdély...

November elején  majdnem egy hetet töltöttem Erdélyben, főképpen tájképkészítés céljából.
Az utazás első napján (Mindenszentek volt éppen), egy ortodox fatemplom körül lévő temetőben, estefelé készültek az első képek.



A következő napokon Kalotaszentkirály környékét jártam, sajnos a meleg, párás idő nem kedvezett a fotózásnak, a levegőtávlat a képek nagy részét elrontotta. Igazából én reggeli ködökre számítottam, de ez nem jött össze... Így maradt a meglévő fény használata. Hegyes vidéken is sok időbe telik, amíg az ember megtalálja a jó hátteret és azt se szabad elfelejteni, hogy a völgyekbe nem süt be a reggeli nap...






Az utolsó nap Kolozsvártól keletre, a Tóvidékre mentem át, ahol este szép fényeket, reggel pedig ködöt találtam. Ez utóbbi meglepően szép hátteret tudott biztosítani, ezekből is legyen itt ízelítő.






Nincsenek megjegyzések: